|
Varegrupper |
|
|
|
Om Levering |
|
|
|
Supermaling udbringer alle ordrer gratis i tidsrummet 07-16 inden for postnumrene 0800-4000 i Storkøbenhavn. Leveringer uden for disse postnumre bliver pålagt Post Danmarks gebyrer for levering.
REKLAMATIONER Vi gør, hvad vi kan for at vores leverancer altid lever op til kundernes forventninger - og gerne mere end det. Derfor håndpakkes alle bestillinger, og i den proces tjekkes varer for fejl og mangler, inden de forlader supermaling.dk. Skulle du mod forventning modtage et produkt, som du mener ikke er i orden, hører vi meget gerne fra dig, så vi kan rette fejlen. For alle reklamationer gælder, at de skal ske så hurtigt som muligt. Som udgangspunkt betaler vi dig pengene tilbage, hvis en vare ikke er i orden. Reklamerer du hurtigt - inden to dage fra du har modtaget varen - kan vi som regel nå at rette din faktura, så du aldrig kommer til at betale for den defekte vare. Der vil dog være situationer, hvor vi vil bede dig om at sende os den defekte vare retur. I så fald krediterer vi dig selvfølgelig også for de udgifter, du har haft i den forbindelse. Du kan kontakte os via e-mail james@supermaling.dk eller telefon på 2818 5051. Servicetelefonen er åben: Mandag, tirsdag kl. 09:00-12:00 Onsdag, torsdag, fredag kl. 09:00-13:00 På varer, der ikke er til husholdningens løbende forbrug, ydes 2 års reklamationsret. Dette forudsætter, at det ikke er dig, der har behandlet varen forkert. Ønsker du at reklamere over en vare skal varen sendes til: supermaling.dk, Hostrupsvej 16,1950 Frederiksberg C Beskriv din klage, og vedlæg venligst dit telefonnummer. |
|
|
|
|