SUPERMALING
Hostrupsvej 16. 1. th.
DK-1950 Frederiksberg C
  T: 2818 5051
E: james@supermaling.dk
CVR: 21938335
  - Om Supermaling
- Om Levering
- Om Produkterne
  - Om Dankort
- Tips & Tricks
- Min Konto
Varegrupper
Indendørs produkter->
Udendørs produkter->
Pensler og afdækning->
Måneds Tilbud
Om Supermaling Om Supermaling
FORMÅL
Supermaling er oprettet i 2007 med det formål at sælge kvalitetsmaling til private. Al maling er udvalgt på baggrund af mange års erfaring inden for malerfaget. Derfor har al maling fra Supermaling samme høje standard som den, professionelle maler benytter dagligt.

LEVERING
Supermaling bringer alle ordrer ud gratis i tidsrummet 07-16 inden for postnumrene 0800–4000 i Storkøbenhavn. Leveringer uden for disse postnumre bliver pålagt Post Danmarks gebyrer for levering.

EJERFORHOLD
Supermaling ejes af malermester James Nystrand, som også er indehaver af firmaet Art Decco.

KUNDESERVICE
Supermalings kundeservice kan kontaktes via e-mail på james@supermaling.dk. Vores mål er at besvare alle e-mails modtaget på hverdage inden for 24 timer.
Du kan også kontakte vores Kundeservice på telefon 2818 5051 på følgende tidspunkter:
Mandag - fredag kl. 08:00-20:00
Lørdag kl. 08:00-16:00

SIKKER BETALING
Der kan betales med Dankort. Beløbet reserveres, men trækkes først på din konto 2 dage efter leveringsdagen.

www.supermaling.dk benytter en betalingsløsning leveret af www.pbs-international.dk. Alle data vedrørende din betaling krypteres og sendes via SSL. Det betyder, at kun PBS kan læse disse data.
www.supermaling.dk overholder PBS retningslinjer for internethandel. Det betyder, at du som forbruger er mindst lige så godt stillet, som når du betaler med dit betalingskort i det lokale supermarked. For eksempel har du ingen selvrisiko ved misbrug, ligesom du kan afvise en forkert betaling.

OM DANKORT

SIKKER BETALING
Der kan betales med Dankort. Beløbet reserveres, men trækkes først på din konto 2 dage efter leveringsdagen.

www.supermaling.dk benytter en betalingsløsning leveret af www.pbs-international.dk. Alle data vedrørende din betaling krypteres og sendes via SSL. Det betyder, at kun PBS kan læse disse data.
www.supermaling.dk overholder PBS retningslinjer for internethandel. Det betyder, at du som forbruger er mindst lige så godt stillet, som når du betaler med dit betalingskort i det lokale supermarked. For eksempel har du ingen selvrisiko ved misbrug, ligesom du kan afvise en forkert betaling.

SÅDAN KØBER DU IND HOS SUPERMALING.DK
Køb af maling og andre produkter hos Supermaling kan kun foretages via hjemmesiden på adressen www.supermaling.dk.
Varer købt via www.supermaling.dk leveres gratis til din adresse mellem kl. 07-16, hvis du bor inden for postnumrene 0800-4000. I resten af landet lægges et fragtgebyr i henhgold til Post Danmarks priser for levering.
Når du køber via www.supermaling.dk, skal du oplyse navn, adresse,telefonnummer og e-mail. Du skal vælge leveringsdag, betalingsform og gennemføre betaling. Herefter modtager du en ordrebekræftelse via e-mail. Alle kontrakter indgås på dansk. Du kan til enhver tid få kopier af ordrebekræftelser på det, du har købt af www.supermaling.dk ved at sende en mail til james@supermaling.dk.
På leveringsdagen sender vi dig desuden en faktura via e-mail. Har det mod al forventning ikke været muligt at levere alle dine varer, bliver du også informeret om det via e-mail.
Du bedes bemærke følgende:
Ønsker du levering andre steder end foran din hoveddør, skal du oplyse den alternative adresse og venligst sørge for, at det er muligt for vores chauffør at komme frem til adressen.FORTRYDELSE AF KØB
supermaling.dk leverer kun maling og relaterede produkter som pensler,sandpapir o.l.
Øvrige varer er omfattet af de generelle regler for fortrydelsesret. Hvis du fortryder, skal du inden 14 dage efter modtagelse sende varen til: supermaling.dk, Hostrupsvej 16, 1950 Frederiksberg C
Du skal selv betale for forsendelse af varen. For at du kan fortryde købet, skal varen tilbageleveres i stort set samme stand og mængde som ved modtagelsen og i ubrudt emballage. Når vi har kontrolleret varens stand, kontakter vi dig for at høre, hvordan vi kan returnere dine penge - herunder de udgifter, du har haft i forbindelse med forsendelse. Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen eller aflevere den på supermalings adresse (se ovf.), dog kun efter forudgående aftale.

REGISTRERING AF DINE DATA
Når du sender en bestilling til os, skal du oplyse navn, adresse,telefonnummer og e-mailadresse.
Disse oplysninger er nødvendige for,at vi dels kan holde dig informeret om din bestilling og dels kan levere varerne til dig. Alle de oplysninger, vi registrerer, behandles fortroligt og i henhold til persondataloven. Da bogføringsloven kræver det, gemmes disse oplysninger i 5 år. De vil ikke blive solgt, videregivet eller på anden måde overdraget til tredjepart. Du har altid ret til og mulighed for indsigt, ligesom du kan gøre indsigelse mod en registrering. Har du spørgsmål,er du altid meget velkommen til at skrive eller ringe til os.
supermaling.dk anvender en sessionsbestemt cookie til at holde styr på de varer, du har lagt i din indkøbskurv. Denne cookie slettes automatisk, når du forlader hjemmesiden.
På supermaling.dk anvender vi endvidere analyseværktøjer til at gennemgå trafikdata i form af logfiler fra vores hjemmeside. I den forbindelse lagres ingen oplysninger om din person. Formålet med disse analyser er at optimere navigation og virkemåde og rette eventuelle tekniske fejl, der kan betyde, at vores kunder f.eks. får en fejlmeddelelse.

OM LEVERING
Supermaling bringer alle ordrer ud gratis i tidsrummet 07-16 inden for postnumrene 0800–4000 i Storkøbenhavn. Leveringer uden for disse postnumre bliver pålagt Post Danmarks gebyrer for levering.

REKLAMATIONER
Vi gør, hvad vi kan for at vores leverancer altid lever op til kundernes forventninger – og gerne mere end det. Derfor håndpakkes alle bestillinger, og i den proces tjekkes varer for fejl og mangler, inden de forlader supermaling.dk.
Skulle du mod forventning modtage et produkt, som du mener ikke er i orden, hører vi meget gerne fra dig, så vi kan rette fejlen. For alle reklamationer gælder, at de skal ske så hurtigt som muligt.
Som udgangspunkt betaler vi dig pengene tilbage, hvis en vare ikke er i orden. Reklamerer du hurtigt - inden to dage fra du har modtaget varen - kan vi som regel nå at rette din faktura, så du aldrig kommer til at betale for den defekte vare. Der vil dog være situationer, hvor vi vil bede dig om at sende os den defekte vare retur. I så fald krediterer vi dig selvfølgelig også for de udgifter, du har haft i den forbindelse.
Du kan kontakte os via e-mail james@supermaling.dk eller telefon på 2818 5051.
Servicetelefonen er åben:
Mandag - fredag kl. 08:00-20:00
Lørdag kl. 08:00-16:00
På varer, der ikke er til husholdningens løbende forbrug, ydes 2 års reklamationsret. Dette forudsætter, at det ikke er dig, der har behandlet varen forkert.
Ønsker du at reklamere over en vare skal varen sendes til: supermaling.dk, Hostrupsvej 16, 1950 Frederiksberg C
Beskriv din klage, og vedlæg venligst dit telefonnummer.
Indkøbs kurv mere
..er tom!

Copyright © 2007 Supermaling.dk